دنیا میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد ایک کروڑ سے بڑھ گئی

اموات 5لاکھ سے تجاوز،54لاکھ سے زائد افراد صحت یاب ہوچکے ہیں

دنیا بھر میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد ایک کروڑ سے زائد ہوگئی ہے اور 5 لاکھ افراد اس مہلک وبا کی وجہ سے ہلاک ہو چکے ہیں۔گزشتہ ہفتے عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے خبردار کیا تھا کہ آئندہ ہفتے تک دنیا بھر میں کورونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد ایک کروڑ تک پہنچ سکتی ہے۔ عالمی ادارہ صحت کے مطابق کورونا وائرس کے مجموعی کیسوں میں آدھی تعداد دو براعظموں شمالی اور جنوبی امریکا میں سامنے آئی ہے۔
کورونا سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والے ملک امریکا میں وائرس سے ہلاک افراد کی تعداد ایک لاکھ 20 ہزار سے بھی تجاوز کر گئی ہے ہے اور مریضوں کی تعداد 26 لاکھ کے قریب پہنچ گئی۔
امریکا کے بعد کورونا سے سب سے زیادہ متاثر ہونے والا ملک برازیل ہے جہاں مریضوں کی تعداد 13 لاکھ سے زائد جب کہ ہلاکتوں کی تعداد 57 ہزار سے زائد ہو چکی ہے۔ روس 6 لاکھ سے زائد کیسز اور 9 ہزار کے قریب ہلاکتوں کی وجہ سے تیسرے نمبر جب کہ بھارت 5 لاکھ سے زائد کیسز اور 16 ہزار اموات کے ساتھ چوتھے نمبر پر ہے۔برطانیہ میں بھی کورونا وائرس سے 43 ہزار سے زائد مریض انتقال کرچکے ہیں جب کہ متاثرہ افراد کی تعداد 3 لاکھ 10 ہزار سے زائد ہے۔
یاد رہے کہ جہاں کورونا وائرس کے کیسز میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے وہیں اس مہلک وائرس کو شکست دے کر صحت یاب ہونے والے مریضوں کی تعداد بھی 54 لاکھ 58 ہزار سے زائد ہوگئی ہے۔ دنیا بھرمیں کورونا سے متاثرہ 57 ہزار 706 افراد کی حالت تشویشناک ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *