نوازشریف کا لندن میں ایون فیلڈ اپارٹمنٹس میں قیام، آج طبی معائنہ ہوگا

لندن: (پاکستان فوکس آن لائن) نواز شریف علاج کے لیے لندن پہنچ گئے جہاں انہوں نے ایون فیلڈ اپارٹمنٹ میں قیام کیا اور آج ان کا ڈاکٹرز سے پہلا اپائنٹمنٹ ہے۔
نواز شریف کا لندن کے ایون فیلڈ اپارٹمنٹس میں قیام، ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان بھی ساتھ ہیں، ہارلے اسٹریٹ کلینک میں علاج کے انتظامات مکمل کر لئے گئے، سابق وزیراعظم کی آج ڈاکٹر کے ساتھ پہلی اپائنٹمنٹ ہوگی، مختلف ٹیسٹ کئے جائیں گے۔سابق وزیراعظم نواز شریف علاج کیلئے قطر ائیر ویز کی ائیر ایمبولینس کے ذریعے لندن پہنچ گئے، ہیتھرو ائیرپورٹ پر شریف فیملی کے ارکان اور قریبی افراد نے استقبال کیا، سابق وزیراعظم کو ایون فیلڈ ہاؤس پہنچا دیا گیا، شہباز شریف اور ذاتی معالج ڈاکٹر عدنان بھی ساتھ تھے۔
نواز شریف کیلئے آج ہسپتال میں وقت لیا گیا ہے جہاں ان کے بلڈ، شوگر، کڈنی اور دل سمیت مختلف ٹیسٹ لئے جائیں گے۔ رپورٹس آنے کے بعد اس کا فیصلہ کیا جائے گا کہ ان کو علاج کیلئے امریکا منتقل کیا جائے یا نہیں۔ نواز شریف کے ساتھ ان کے صاحبزادے اور بھائی شہباز شریف بھی ہوں گے۔ ڈاکٹر عدنان نے لندن پہنچنے پر بتایا نواز شریف کی طبیعت پہلے سے کچھ بہتر ہے۔شہباز شریف نے میڈیا سے گفتگو میں کہا قوم کی دعاؤں کے باعث نواز شریف لندن پہنچے ہیں، آج ڈاکٹر کے ساتھ پہلی اپوائنٹمنٹ ہے۔ حسین نواز کا کہنا ہے سیاسی بات نہیں کریں گے، پہلی ترجیح نواز شریف کا علاج ہے، اللہ ان کو صحت دے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *