وفاقی کابینہ کا اجلاس، نیشنل وہیکل پالیسی سمیت 10 نکات کی منظوری دیدی گئی

اسلام آباد: (پاکستان فوکس آن لائن)وزیرعظم کے زیر صدارت ہونے والے وفاقی کابینہ اجلاس میں نیشنل وہیکل پالیسی سمیت 10 نکات کی منظوری دے دی گئی، نادرا اکاونٹس آڈٹ کا معاملہ موخر کر دیا گیا۔
وزیراعظم کی معاون خصوصی برائے اطلاعات و نشریات ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے کابینہ اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم نے وزراء اور محکموں کو آئندہ تین ماہ کیلئے روڈ میپ دیا جبکہ کابینہ میں پبلک سیکٹر ڈیولپمنٹ کے پروگرامز کو پایہ تکمیل تک پہنچانے کیلئے سخت محنت کی ہدایت بھی کی ہے۔
تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کے زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہوا جس میں 11 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا۔ معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ کابینہ نے ای سی سی اور کابینہ کی قانون سازی سے متعلق خصوصی کمیٹی کے فیصلوں کی منظوری دے دی ہے۔ کابینہ نے کرتارپور راہداری اور اس سے متعلق فیصلوں کی بھی توثیق کردی۔معاون خصوصی اطلاعات کا کہنا تھا کہ وفاقی ترقیاتی ادارے کی تنظیم نو پر رپورٹ کابینہ کو پیش کی گئی۔ کابینہ نے سی ڈی اے کی تنظیم نو کی بھی منظوری دے دی۔
کابینہ نے نیشنل وہیکل پالیسی کی بھی منظوری دی جس پر مشیر ماحولیات ملک امین اسلم نے بتایا کہ پالیسی سے ماحولیات کے تحفظ کے ساتھ ملکی ذر مبادلہ میں بھی اضافے کا باعث بنے گی۔وفاقی کابینہ نے سید علی جاوید ہمدانی کو نیشنل پاور پارک مینجمنٹ کمپنی کے چیف ایگزیکٹو اور میجر جنرل عامر مجید کی بطور ڈی جی رینجر پنجاب تعیناتی کی منظوری بھی دی۔
نادرا اکاؤنٹس کے آڈٹ کا معاملہ موخر کرتے ہوئے ہدایت کی گئی ہے کہ نادرا کے اکاؤنٹس کا آڈٹ بہترین فرم سے کروا کر رپورٹ جمع کروائی جائے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *