وائٹ ہاؤس نے بھارتی صدر اور وزیر اعظم کو ٹوئٹر پر ان فالو کردیا

کانگریس رہنما راہول گاندھی نے وائٹ ہاؤس کے اقدام پر اظہار تشویش کیا ہے

نئی دہلی: (پاکستان فوکس آن لائن) وائٹ ہاؤس نے بھارتی صدر اور وزیر اعظم کو ٹوئٹر پر ان فالو کردیا ہے۔تفصیلات کے مطابق امریکی وائٹ ہاؤس کے سرکاری ٹوئٹر اکاؤنٹ نے بھارت کے صدر اور وزیر اعظم مودی کو ٹوئٹر پر ان فالو کردیا ہے۔کانگریس کے رہنما راہول گاندھی نے اپنے ٹوئٹ میں وائٹ ہاؤس کی جانب سے صدر اور وزیر اعظم کو ان فالو کرنے پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ وزارت خارجہ اس فیصلے کا فوری نوٹس لے۔ واضح رہے کہ وائٹ ہاؤس کی جانب سے ابھی تک اس اقدام کی کوئی وجہ نہیں بتائی گئی ہے۔
واضح رہے کہ تین ہفتے قبل امریکی ایوان صدر وائٹ ہاؤس کے سرکاری ٹوئٹر اکاؤنٹ سے بھارت کے صدر اور وزیر اعظم مودی کو فالو کیا گیا تھا۔ اس وقت مودی دنیا کے واحد غیر امریکی عالمی لیڈر تھے جنھیں ٹوئٹر پر وائٹ ہاؤس فالو کررہا تھا تاہم تین ہفتے بعد ہی وائٹ ہاؤس نے بھارتی سربراہان مملکت کو ان فالو کردیا۔
عالمی میڈیا کے مطابق 10 اپریل کو وائٹ ہاؤس کی جانب سے بھارتی صدر اور وزیر اعظم کو ٹوئٹر پر فالو کرنے کو ہائیڈروکسی کلورو کوئن دوا کی امریکا کو برآمد کے بعد خیر سگالی کے اقدام کے طور پر دیکھا گیا تھا۔ امریکی صدر کی جانب سے اس دوا کے کورونا وائرس کے متاثرین پر مثتب اثرات کے دعوے کے بعد امریکا میں اس کی طلب کئی گنا بڑھ گئی ہے اور کئی امریکی ریاستوں نے بڑی مقدار میں یہ دوا درآمد کی ہے تاہم ابھی تک اس دوا کے کورونا وائرس کا حتمی علاج ہونے کے بارے میں سائنسی شواہد دست یاب نہیں ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *